Bijpraten

12 maart 2020 - Christobal, Panama

Het is alweer 2 maanden geleden dat ik jullie een inkijkje gaf over onze belevenissen.

Hoog tijd dus om weer de laatste updates te delen met jullie!

En er zijn er vele dus ga er maar ff voor zitten. Zoals de meeste van jullie al vernomen hebben zijn wij grootouders geworden en heb ik het voorrecht gehad om ons kleinkind te kunnen bezoeken in Januari. Temeer omdat de wereld nu op slot lijkt te gaan wat betreft het corona virus. Wat een enorme rijkdom en zegen is het om te weten dat we kinderen van de Here God zijn en onze toekomst zeker is. Dat we geen angst hoeven te hebben over onze toekomst en wat er allemaal nog staat te gebeuren in de wereld. Don’t worry about tomorrow, geen zorgen voor de dag van morgen Mattheus 6:34, maar lees heel Mattheus maar, God zorgt voor de vogels , zou Hij dan niet voor ons zorgen?

Wat voelen we ons gezegend met zo’n prachtig kindje geschapen door God.Het was echt genieten , nog wel wat onwennig over de nieuwe titel, maar dat gaat wel goed komen.

De tijd in Nederland was heerlijk, praktisch iedereen een bezoek kunnen brengen of ontmoet, me laten verwennen bij ouders en schoonouders, Dochter en Schoonzoon ,wat een rijkdom dat dat kon.

En dan was het alweer tijd om de koffer uit te pakken en weer in te pakken voor de boatshow in Miami Florida.

We zijn in aanraking gekomen met een mooie Nederlandse uitvinding van Antifouling, in plaats van verf onder je boot smeren is dit product een 100% eco vriendelijk product wat meer dan 5 jaar kan blijven zitten.Het product heet Finsulate. Hiermee proberen we een bedrijf op te zetten om zo wat families te helpen .

Na de boatshow hebben we nog een paar dagen om de dingen af te ronden en ook wat van de omgeving te zien.

Ook zijn we uitgenodigd door de moeder van Norcris, (ja diegene die we hier in Shelterbay ontmoet hebben en alleen op weg ging om zijn boot weer terug te brengen), om met elkaar een heerlijke cubaanse maaltijd te hebben.We trekken een paar dagen met elkaar op wat een zegen is dat. Norcris blijkt een enthousiaste verkoper te zijn en wordt onze agent in Miami, het contact zal blijven.

En dan is het alweer tijd om ook daar afscheid te nemen, en weer naar onze boot terug te keren.De mensen en werkers in de Marina zijn blij dat we weer terug zijn, wat is dat hartverwarmend, we kunnen getuigen en verhalen delen, de bijbelstudies worden weer opgepakt net zoals de zondagse fellowship.We ontmoeten weer nieuwe mensen in de marina waar we ons getuigenis tegen mogen vertellen.God is goed, en zal de naprediker zijn!

In de tussentijd gaan de klussen/ projecten op de boot gewoon door, en hebben we de laatste dagen alweer bijbelstudies mogen doen, wilt u mee blijven bidden dat er vele mensen tot geloof mogen komen of weer opnieuw geraakt mogen worden door Gods geest en Woord in deze bijzondere tijd! Dat wij de kracht en het vermogen blijven houden om anderen te kunnen voor leven en te vertellen over de Vrede en rust van onze Heer Jezus.

1. Willy Branderhorst:
    13 maart 2020
    Fijn dat het bij jullie allemaal goed gaat, en dat jullie met heel veel liefde dit allemaal kunnen doen.groet aan André en natuurlijk ook voor jouw.Chiel en Willy