Heerlijk terug zien

18 oktober 2019 - Elst, Nederland

Er is een flinke verassing op touw gezet voor mij, Andre die mij perse naar binnen wil hebben om de koffers aan te pakken, ik dacht nog lekker belangrijk na zo’n lange vlucht, daarover later meer, maar goed ik was absoluut niet scherp meer dus toch gedaan wat hij vroeg, komen er opeens allerlei mensen vanuit het donker te voorschijn, nog nooit in mijn leven zo hard geschrokken, was meteen schor van het gillen.

En ja dan stromen toch wel ff de tranen, wat is het fijn om weer iedereen te zien, we eten aan dek een lekkere maaltijd die ook helemaal was voorbereid door Elberto en Amanda.

De komende dagen zal ik nog veel horen van de mensen hier dat Andre me toch wel enorm gemist heeft, nou ik hem ook.

De airco is ermee gestopt toen Andre hier weer net was, en is samen met Mr Ranger( onze vriend en buschauffeur) naar de winkel gegaan om het ding gemaakt te krijgen, het is immers garantie.

Na lang wachten ruim 2 weken komt er schot in de zaak, de installateur komt om te kijken wat er aan de hand is, uiteindelijk komt hij 3x in 4 weken tijd met als resultaat een nieuwe printplaat met nog steeds dezelfde foutmelding.

Omdat ik tot op heden nog geen ene nacht goed heb doorgeslapen begint ik toch best wel uitgeput te raken, en gaan we met zijn 3 en op pad opnieuw naar de winkel.

De man is zich heel bewust van het probleem alleen moeten we bij het service center zijn van het merk, en gaan verhaal halen, nou Mr Ranger kan zo bij de film, hij begint eerst rustig tegen de dame het verhaal uit te leggen maar op advies van de meneer van de winkel moest Mr Ranger de kaas niet van zijn brood laten eten, en dat gebeurd dan ook.

Helaas het resulteert in dat er nu een echte reparatieman komt, over 2 dagen, en komt hij er niet uit wordt er een rapport geschreven en gaan we een nieuwe ontvangen.

De volgende morgen zit ik in de boodschappen bus omdat onze telefoon het ook begeven heeft, nou ja we kunnen geen hotspot meer maken, dit is lastig want ik kan dan niets meer op mijn Nederlandse telefoon, dus op naar de winkel.Na 2 uur bezig geweest te zijn met de telefoon komen we tot de conclusie het zit in de telefoon en niet in het systeem, de mevrouw is me ter wille en ik krijg dan ook een mooie korting voor een nieuwe.Hup in de taxi terug naar de opstapplaats van de boodschappenbus, in de bus krijg ik het goede nieuws te horen dat de nieuwe reparatieman toch niet komt, ze gaan meteen een rapport schrijven en we gaan een nieuwe ontvangen, wanneer is de vraag.

En als hoogtepunt van de dag komt Andre uit Panama met ons nieuwe matras, vorige week zijn we op zoek gegaan, want het matras uit Nederland blijkt toch veel te hard voor mij, dus nu een nieuwe, ben benieuwd hoe dat zal slapen, wordt vervolgd.

1. De Krollen:
    18 oktober 2019
    Fijn om jullie belevenissen op deze manier te kunnen volgen!
    Zegen gewenst!
  2. Anne-Sophie:
    18 oktober 2019
    Nou zat wel lekker mee en tegen maar uit eindelijk komt het wel weer goed xxxx van ons 3tje groetjes aan ome andre
  3. Willy en Jan:
    18 oktober 2019
    Tja als je niet goed slapen kunt,kun je ook niet fris aan een nieuwe dag beginnen.Straks dus en een nieuwe airco en een nieuw bed.Komen jullie helemaal niet meer terug.....
  4. Corina:
    18 oktober 2019
    Hai Willy, ja hoor we komen na een periode weer ff terug naar Nederland, en gaan dan weer.
    Wanneer dat zal zijn laat ik weten, lieve groet
  5. Willy Branderhorst:
    18 oktober 2019
    Zit niet allemaal mee maar je moet maar denken het komt een keer goed
    Succes met alles