Laatste dag Arko en Danielle

12 november 2022 - Shelter Bay Marina, Panama

Danielle en Andre staan allebei erg vroeg op, Andre gaat naar de boot om het laatste van Finsulate te beplakken. Danielle is op zoektocht naar de brulapen die haar elke morgen begroeten. Ze vind allerlei andere dieren en kan er zelfs nog een filmpje van van maken en foto`s. Gaaf hoor om te zien hoe  Danielle en Arko genieten van het land en de mensen hier in Panama.

We eten met zijn vijven het ontbijt want Michael schuift ook aan om ons nog te helpen. Arko en Danielle gaan hun spullen pakken en afscheid nemen van de mensen hier, ik ga ook mijn spullen organiseren want we moeten nu toch van de kamer af. Dan is het alweer tijd om in te stappen bij Ivan, die ons naar het vliegveld brengt. Andre blijft hier en kan zo nog doorwerken.

De reis loopt voorspoedig en we nemen afscheid. Arko en Danielle hebben er familie bij gekregen!

Ivan en ik gaan nog bij zijn appartement kijken en spullen brengen,we hebben geen haast om terug te gaan en hebben een fijn gesprek, zo leren we elkaar steeds beter kennen wat een zegen dat we verbonden zijn aan elkaar!  Op de terug weg halen we nog brood en drinken en een lekker kippetje die we opeten in het restaurant.

Het is niet druk we zijn de enigen aan de bar en we brengen de laptop naar beneden om wat filmpjes te laten zien van toen we in covid tijd terug kwamen uit Panama naar Nederland. Vooral het landschap de strakke velden met gewassen spreekt de jongens aan, want ondertussen is Nelson ook aangeschoven.  Ze hebben enorm veel zin om naar Nederland te komen en hebben meteen vragen bij de filmpjes. Er ontstaan allerlei ideeën om in verschillende beroeps sectoren te gaan werken.

De vermoeidheid slaat in en we zeggen goedenacht.

Mijn lieve vrindin in PanamaWasbeer of toch iets anders?PrachtigJungleAfscheidLangzaam wordt het ingerichtDe tuinGezelligheid aan de bar