Lege ontbijttafel

13 november 2022 - Panama City, Panama

De ontbijttafel is vanmorgen erg leeg. Het geeft ons wel de mogelijkheid om samen te praten en dan kom ik erachter dat Andre gevraagd is om een zondagse dienst te leiden in een Evangelische gemeente vlakbij de finca waar we zijn geweest. Wanneer Andre en misschien ik weer terug komen wordt het hele dorp uitgenodigd en wordt er een feestdienst georganiseerd.Deze mensen waren ontzettend dankbaar dat ze ons mochten ontvangen op hun boerderij en hunkeren naar het woord.

Vanmiddag hebben we de bus met Mr Ranger nog kunnen nemen en toen we met zijn drieen waren hebben we gevraagd of hij bereid zou zijn om dan mee te gaan om te vertalen. En dat wil hij graag doen!

Dit is ook de reden dat we in Panama terecht zijn gekomen om Gods woord uit te mogen delen en tot zegen mogen zijn voor de ander,in welke vorm dan ook! We weten en voelen ons gezegend dat we hier deze 2 weken mochten zijn, er zijn banden aangehaald zijn en nieuwe contacten gelegd maar bovenal bevestigd in onze bestemming voor dit moment, en in Panama!

Verder stond de dag in het teken van koffers organiseren en beslissen wat hier kan blijven en de boot opruimen Ivan laten zien waar alle gereedschappen en materialen zijn opgeborgen. We drinken nog wat beneden en bestellen een capiteinsplate om die met elkaar op te eten,vanavond zijn Nelson en Angel ook van de partij. Een laatste nacht in het hotel, we hopen dat we beter slapen als afgelopen nacht de airco maakt nogal een herrie dus besluiten we om hem straks uit te zetten.

PanamaDare to be DifferentHotel en marina

1. Kees en Truida:
    13 november 2022
    Een hele goede reis terug Andre en Corina.
    Groet van Kees en Truida.
  2. Lenny Van Houwelingen:
    13 november 2022
    Mooi om te lezen Corina 🙏
    Wens jullie n goede terug reis toe.
    Groetjes Lenny
  3. Ivan: