Terug blik

8 oktober 2019 - Colón, Panama

Graag wil ik jullie vertellen over de afgelopen verlofperiode en terugblikken.

Het was een gezegende , intense en avontuurlijke tijd in Panama , de dagen werden afgeteld dat we weer terug gingen naar Nederland.

Ik was er ook klaar voor, alhoewel er altijd dingen te doen zijn en mensen achter gelaten worden, die net tot geloof waren gekomen, gaat er van alles door je heen, je moet leren ze los te laten en het overgeven aan God.

Dit konden we doen en hier waren we , voor het eerst terug op een soort van verlof, want wij wisten al dat we weer terug gingen, ouders hebben we uitgenodigd en uitgebreid verteld over de belevenissen, dit was goed.

We hebben veel mensen gesproken , bijgekletst en gemerkt dat het lastig is om een beeld te vormen voor hen wat we hier doen en hoe we hier leven.

Daar gaan we mee aan de slag.

Verder was er veel te regelen voor ons huis, we hebben besloten het aan te houden maar een deel te gaan verhuren, zodat we ook altijd een plek hebben om terug te kunnen komen.

En ja dan gaat de tijd snel voorbij, we zijn in de gelukkige omstandigheid geweest om een aantal gebeurtenissen mee te hebben mogen maken zoals, verjaardagen kinderen en vader maar ook het 50 jarig huwelijksjubileum van Andre’s ouders. Dit zijn gezegende en kostbare dagen geweest, waar we met een dankbaar hart op terug kijken.   Andre vertrok al eerder omdat er teveel mensen wachten die wat werkzaamheden gedaan wilden hebben, en ook wilden we de Fellowship weer oppakken.

Ik had tijd om het huis huurbaar te maken, laatste spullen en gereedschappen aan te schaffen die hier niet verkrijgbaar zijn om mee te nemen. Met wat vriendinnen bij te kletsen en te relaxen , wat een ware traktatie was. We hebben een Thuisfront commissie opgezet met lieve mensen die voor ons bidden, hier zijn Martin en Alien Groenenberg het aanspreekpunt van.

Wil je specifieke punten hebben en of meer info over ons schiet hun gerust aan, om ze te bevragen.

Ook heeft Alien me geleerd hoe om te gaan met het bloggen om jullie op de hoogte te houden, bedankt voor alle uurtjes, kostbaar waren ze.

Wil je ons blijven volgen dan kun je je e-mailadres doorgeven en dan krijg je vanzelf de blogs.

En dan is ook de tijd gekomen om weer te vertrekken richting het warme Panama naar Andre, wat is het fijn om weer hier te zijn.

1. Willy Branderhorst:
    8 oktober 2019
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en ben je veilig en gezond aangekomen. Wij wensen André en jouw weer een hele fijne tijd daar en Gods zegen op jullie werk.
  2. Kees en Tuida.:
    9 oktober 2019
    Hallo Corina, hoop dat je weer veilig en blij bij Andre aangekomen bent. Mooi te lezen dat jullie een gezegende tijd mochten hebben in Nederland en jullie je nu weer op elkaar mogen richten en met elkaar op het werk wat je mag doen op Zijn Akker. Veel plezier daarbij en geniet van alle goede wat God geeft om dat ook weer door te mogen geven aan anderen. Rust en vrede toe gebeden over alles wat je achter moet laten, in de wetenschap dat God zorgt. Een hartelijke groet van Kees en Truida.