Verhuizen

10 november 2022 - Shelter Bay Marina, Panama

Vandaag staat in het teken van verhuizen. We gaan onze spullen verhuizen vanuit de lockers hier op de marina naar Ivan zijn appartement, vlakbij het vliegveld. Hij heeft een kleine ruimte net naast de voordeur waar we de spullen in mogen zetten. We combineren dit met het appartement van Yenis, dit appartement gaat leeg en ook deze inboedel mag naar dit appartement.

De mannen zijn er druk mee, en het loopt dan ook niet vlotjes. In Colon is er een protest dus de weg is geblokkeerd en nu kan of wil de chauffeur niet komen. Ivan gaat bellen en er komt nu een truck uit Panama city, deze zal rond de middag arriveren. Wij als dames hoeven niet perse mee en besluiten om hier te blijven.

We gaan nog een trip doen met de bus van de marina en stappen uit in Quatro Altos. We trakteren onszelf op een leuke hoed, en doen gelijk boodschappen. Wanneer we terug zijn gaan we het zwembad in en daarna is het tijd om de bbq aan te steken. We grillen al het vlees en houden wat achter voor de mannen. Dit wordt op de hotelkamer opgegeten.

Vandaag is Nelson er ook bij. Hij werkt in de keuken van het restaurant en samen met Yenis runt hij een boerderij, morgen daar meer over…

We praten nog gezellig na op de hotelkamer, en er wordt nog eens bevestigd dat we erg genieten van elkaars gezelschap. We weten ons gezegend!