Veilig geland!

14 november 2022 - Elst, Nederland

Het zijn de laatste uren in Shelterbay en Andre gaat de allerlaatste dingen brengen op de boot en nog luiken dichtkitten. Ik ga de koffer herpakken en van de dingen die we niet mee kunnen nemen geven we weg. Het regent al de hele morgen met flinke onweer klappen en zo nu en dan valt het water als een gordijn eruit, Andre regent dan ook helemaal nat. We zijn net even in het restaurant omdat we wat gegeten hebben. Er komt een cruiser naar de boot, nu Andre er toch is: jij hebt vast wel dat gereedschap? En o ja hoe lang blijven jullie, we antwoorden nog 3 uur of hij toch nog even bij hun boot kan komen kijken. En dat gebeurd ook, hij stuurt Ivan er op af want de klus duurt iets langer.

Dan zijn alle spullen gepakt, Andre droge kleren aan en is tijd om afscheid te nemen. Het valt ons zwaar, het is toch weer een te korte tijd! We worden weggebracht door Angel, het wordt een rustige rit en al gauw komen we aan op het vliegveld. Ook daar verloopt alles vlot en hebben we nog ruim 1,5 uur wachttijd we lopen het hele vliegveld wel 3x rond en besluiten dan om het laatste half uur te gaan zitten wachten op het boarden. De vlucht verloopt spoedig, allebei wat kunnen dommelen en na zo’n 10 uur landen we veilig in Amsterdam.

Daar haalt Arko ons op en rijden we naar huis. Het gevecht tegen de slaap begint, volgens mij noemen ze dat jetlag….dus ik doe er maar meteen een wasje in, gelukkig hebben we vanmiddag visite van onze ouders en hebben we even afleiding. Na het avondeten geven we het op, en de slaapt hakt erin.

IMG-20221113-WA0002IMG-20221114-WA0003IMG-20221114-WA0000IMG-20221114-WA0002

1. Martin:
    14 november 2022
    Mooi om jullie lachende bekkies zo weer op de foto te zien
  2. Corrie:
    15 november 2022
    Mooi reisverslag geweest en nu alles weer laten landen!
  3. Hans:
    30 januari 2023
    Wens jullie weer veel plezier op deze paradijselijke plek op aarde.