Weekend

15 februari 2023 - Panama City, Panama

We vertrekken weer op tijd omdat Andre ons verrast met een ontmoeting met Mr Ranger, hij heeft speciaal gevraagd of we toch mee konden. We stappen dan dit keer niet in de marina in de bus maar wanneer hij de mensen afgezet heeft in Quatro Altos. Het is een wat stroevere ontmoeting, ook hij heeft soms een humeur zeker wanneer er s`morgens al door zijn baas nevenactiviteiten gesommeerd wordt en hij daardoor te laat vertrekt. Gelukkig na een omarming en bemoediging wordt het toch nog gezellig, hij brengt ons naar een ander stuk van Colon waar Corina zich herinnerde dat daar ook souvenierwinkels zitten. Min of meer had Jonathan de opdracht gegeven om een Panama hoed te vinden, Mr Ranger stond er versteld van dat Corina na ruim 3 jaar zich dit winkeltje kon herinneren. Arko en Danielle willen hun oude airpods geven aan Mr Ranger, hij is er superblij mee. Wanneer wij even winkelen en we terug komen ligt Mr Ranger heerlijk een podcast te luisteren, die dag heeft hij ze niet meer uitgedaan.

wanneer we terug komen is Yenis 2 uurtjes vrij ( ze heeft een gebroken dienst) vraagt ze of Arko en Daniëlle meegaan naar Diablo beach, ondertussen gaat Corina verder met schoonmaken op de boot.

We rijden wat laat terug naar het appartement en halen bij een foodtruck/standje Kip met papas, voor 8 dollar eten we overheerlijk. We draaien nog wat wasjes en gaan weer lekker slapen.

Met goede moed gaan we de volgende ochtend weer richting de marina naar de Fellowship, Carlos heeft een mooie getuigenis en deelt wat verzen uit de bijbel we zingen tot eer van Onze Heer en hebben een heerlijke tijd met mede Christenen.

We gaan weer naar de boot om verder schoon te maken, Corina zoekt de achterhut uit en er kan veel weggegooid worden wat onder water of waterschade heeft gehad, we maken daar verder schoon want we willen proberen om van de week toch nog aan boord te kunnen slapen.

dan is er een berichtje van Yenis dat ze jarig is vandaag en of we willen komen want dan wordt er gezongen cadeautjes gegeven en taart uitgedeeld en gegeten. Dan is de viering ook weer voorbij. We praten nog even na met Ivan en Yenis en vertrekken op tijd richting Panamastad. We doen even gauw voor zover dat snel kan boodschappen bij een supermarkt en Corina maakt in het appartement rijst met een prutje schotel, we eten heerlijk. We wassen weer de schoonmaakdoekjes en hebben dan avond.

IMG-20230215-WA0015IMG-20230215-WA0031IMG-20230215-WA003220230212_15105120230212_154103IMG-20230212-WA0022

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade