Shoppingdag

10 februari 2023 - Panama City, Panama

Vandaag rijden we net iets over zeven weg bij het appartement, om in Panamastad naar een groothandel in verf om nog het een en ander aan te schaffen om de bilge te kunnen verven, zodat het makkelijker schoongemaakt kan worden. Ook gaan we nog naar het Discovery centre, deze winkel is erg geliefd bij ons, het assortiment is heel ruim dus we kunnen allemaal shoppen. Panamastad is een drukke volle stad en om van de ene kant naar een andere kant te gaan schiet niet echt op, dus is het fijn om alles in 1 winkel te hebben.

Ruim na de middag komen we aan op de marina en brengen de spullen aan boord, later gaan Arko en Daniëlle de bijboot hoes schoonmaken en Andre probeert de motor van de bijboot aan de gang te krijgen.

Ik ga nog oude lappen scoren in de chandlery, de marine winkel en dan wordt ik uitgenodigd voor een suprise party voor de aanstaande bruid, met collegas van het restaurant wordt er in de pauze een moment stil gestaan wat Yenis voor de collega`s betekent en hoe het contact is ontstaan . Ieder geeft een  blijk van dankbaarheid en dan is het foto`s maken en toasten. Ik ben onder de indruk want Yenis verteld aan de collega`s dat wij peetouders gaan worden en getuigen zijn en dat had ik niet verwacht dat ze dit zou vertellen.

We rijden dan s`middags weer redelijk op tijd terug om vervolgens in het winkelcentrum wat te eten.

Moe maar voldaan komen we aan in het appartement en gaan al gauw onze mandjes in

Schoonmaken20230207_134432Lorin en YenisYenis en CorinaRoxanne en YenisBride to be

1. Martin:
    10 februari 2023